Świetny rys postaci, doskonałe dialogi. całość może zbyt melodramatyczna, ale generalnie bardzo daje radę.
Parę kilo takich filmów będzie, np ta przykładowa dziesiątka:
2010 Centurion
2009 Dead Man Running
2008 Bank Job
2008 RocknRolla
2009 Damned United
2007 Rise of the Footsoldier
2007 Death at a Funeral
2007 Stardust
2007 Hot Fuzz
2006 Rollin' with the Nines